THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 22, 2010

jangan duk kalut

assalamualaikum..

fuf berabuk akunyer blog,,lame x clean up..takder tenet lak kat umah sem ni..lagi pun asyik sibuk memanjang..macam- macam duk pikir duk buat duk merapu..hurmmm..
dalam kesibukan diri sendiri terlupa akan dunia luar yang macam2 berlaku,,nak amik tau malas,,tak amik tau rugi...jadi....
dalam berita skang ni heboh nama ALLAH S.W.T dipermain kan dibawa ke mahkamah di canang sana sini di letak di surat khabar..tak takut ke korang dengan kalimat tu...??
bagi aku la tak payah la kita yang cetek ilmu nak cuba menayang diri...cukup membaiki dan menjaga diri dari buat silap yang berulang.
tu suma tiada kesabaran la tu..datang bulan la tu...kata adnan sempit yang aku dah tgk sampai 3 kali..heheheheh..hebat ahmad idham skarang..orang melayu hebat,,macam macam hebat..
tapi bila kesabran hilang langsung tak boleh pakai..sampai simbah air panas kat orang..kerja gila tul...entah la
kenkadang bila kita sedar orang tu wat silap kita tegur kita cita kat orang lain di wat silap di itu die ini..tapi ade kita cita kesilapan sendiri???tapi bile kita cakap orang camtu adakah kita sedar patut ker kita cakap camtu pulak???haaaa..so lu pikir la sendiri.hahahaha
skang nak online pun kne g kedai mamak oder air grape blnded 1..kenapa tak ada kedai mlyu yang wat camni..kenapa mamak yang datang dari india leh maju di malaysia dari orang yang memang anak jati malaysia??kenapa???
myb pasni aku akan bukak kedai makan cam mamak satu hari nanti..dan akan lebih maju dari itu..mudah mudahan...
ok lah cukup stakat ini meggi sup ala mamak aku pun da sampai..so aku nak makan dulu...

salam..

p/s:berkat guru dan karamah serta hikmah kedua ibu bapa ku cita- cita ku tercapai..

0 comments: